Samsung UE50F6670SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE50F6670SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

raywin 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Een aantal jaren geleden hebben wij voor het eerst een Samsung TV aangeschaft, en inmiddels hebben wij nu sedert een aantal dagen de nieuwe Samsung UE50F6670. Iedere keer werd de kwaliteit verbeterd. Nu zeker ook met de 600Hz een fantastisch beeld.
Het bedieningsgemak van de SMART afstandsbediening maakt alles zeer eenvoudig, zeker als je dit afzet tegen alle mogelijkheden die deze TV biedt op het gebied van internet, social media, foto's, video. Eigenlijk haast geen computer of tablet meer nodig.
Een TV die op de toekomst is gemaakt

Samsung 6670 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Excellente beeldkwaliteit door de 600 hertz!
Makkelijk in gebruik en veel mogelijkheden, waaronder de wifi en de webbrowser.

Jo. L 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Dit is mijn 3 Samsung TV en ze worden steeds beter. De beeldkwaliteit is Excellent en de mogelijkheden die deze Led tv heeft is ook grandioos. Alles bij alles een super Tv waar ik beslist geen spijt van krijg. Ook de 3D is spectaculair.

NED 8075 31-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Met kerst gekocht en tot nu elke dag alleen maar genoten van met name de beeldkwaliteit op de grootte .

ienniemieni 28-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Volgens de verkoper zou de geluidskwaliteit iets minder zijn dan het duurdere type. Wij merken daar eigenlijk niets van. De installatie verliep heel vlot. de "nieuwe"soort afstandsbediening was ff wennen maar werkt super. De duurzaamheid is natuurlijk nog niets over te zeggen. hopelijk gaat hij net zo lang mee als de oude (15 jaar)

Boutarbouche 17-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

nou kan ik echt genieten van voetbalwedstrijden en de mooie scherpe HD beelden.Mij vrouw en kinderen zijn 'super'blij met deze TV.

Jeroen1987123 12-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Tv nu ongeveer een maand in mijn bezit. Beeld is kraakhelder en scherp. Mooie dynamische kleuren! Beeld beweegt heel "vloeiend" dankzij de 600Hz techniek. Ik had niet verwacht dat dit zo duidelijk zichtbaar zou zijn. Absoluut geen spijt van deze aankoop!

Pietrucci 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Perfect toestel. Had eerst een LG, maar dat was al na twee jaar onherstelbaar defect. Eerste apparaat helaas met verbrijzeld beeldscherm in de doos. Maar meteen kunnen ruilen (BCC every day low prices...).

ma 57 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Bij Samsung smart tv hoort samsung tab 3 bij gezamelijk in de rij.

geweldig toestel zie beoordeling , jam, er dat hier geen tab 3 bij hoort

Andre 59 31-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Een haarscherp beeld,mooie vormgeving,menu is goed duidelijk.Kortom bevalt uitstekend en veel aansluitmogelijkheden!

Francesco Gilini 30-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Top televisie !Prachtig beeld, makkelijke bediening, veel mogelijkheden, Smartfuncties snel en overzichtelijk, goede beslissing om wederom voor SAMSUNG te kiezen.

Keeke 27-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

prachtig beeld maar het geluid laat iets te wensen over. Bedieningsgemak is voor mij prima en de mogelijkheden zijn dik in orde

marco bianca djem tava andrea lizza loe en peter 26-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

heel tevreden over onze nieuwe tv heel makkelijk in gebruik en communiceert na een paar simpele instellingen met de computer en tablet ,heel mooi design en haarscherp beeld en wat tegenwoordig ook niet heel onbelangrijk is dat de tv heel zuinig omgaat met stroomverbruik

Jos van Meggelen 13-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

Prachtig beeld en geluid.
Afstandbediening en mogelijkheden zijn heel veel en vraagt nogal wat studie, vandaar het gebruiksgemak wat lager dan de rest.

Dealer BCC gaf zeer goede informatie en gaf een aantal gebruiksmogelijkheden.

lfd 12-12-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

dit is pas een tv, wat een verademing en zelf ik begrijp de afstandbediening, probeerde alleen een samsungaccount aan te maken omdat ik optimaal gebruik wil maken van alles wat Samsung met deze tv te bieden heeft, dat kan echter niet via de nl website, ok ik heb nog niet gevonden hoe dat moet.
achteraf kwamen we er pas achter dat er ook 3d mee afgespeeld kon worden (wel met blueray 3 d speler)
wat een geweldige ervaring zo in je eigen huiskamer
bedankt!

Perres 18-11-2013
Geschreven voor: Samsung UE50F6670SS

mooie televisie met een strak dazige.

kleurstelling geweldig .
en gebruik vriendelijke .
licht gewicht televisie met veel keuze uit programma's